divendres, 9 de novembre del 2012

Corrupció a la Sanitat Catalana

No sé qui te la raó, no tinc les suficients dades, ni sé com va tot el cas.  No vull dir que uns son molt dolents i els altres molt bons, perquè crec que la vida es massa complicada com per reduir-ho tot a dos colors, a un Spiderman del Barça o un Spiderman Negre.

Però em crida l'atenció que un diari com el Washington Post faci una ressenya sobre uns vídeos penjats a internet per"Cafè amb Llet", on parlen de la corrupció a la Sanitat Catalana, mentre que els diaris grans d'aquest país no en diuen ni una paraula, bé, menteixo, probablement en diuen alguna però es tan petita que es muda. 

 Catalans fight libel fine with YouTube videos


(En aquest enllaç està la noticia i els vídeos, deixo la noticia al enllaç perquè te mil llocs més per enllaçar, això si que es informació de primera).

Cadascú que tregui les seves conclusions, jo tinc les meves, i un blog es queda curt, potser una novel.la?

Salutacions.


-->